sysy47 Posté(e) il y a 4 heures Posté(e) il y a 4 heures Bonjour, J'ai essaye toutes les methodes donnees par crabe info + methodes youtube Impossible d'arriver à installer windows 11 Lorsque j'arrive au bout de la procedure;j'ai les messages suivants ou lorsque je la lance: :Universal MCT wrapper script for all Windows 10/11 versions from 1507 to 23H2! :: Nothing but Microsoft-hosted source links and no third-party tools; script just configures an xml and starts MCT :: Ingenious support for business editions (Enterprise / VL) selecting language, x86, x64 or AiO inside the MCT GUI :: Changelog: 2023.11.29 stable :: - all issues ironed out; upgrade keeping files from Eval editions too; pickup $ISO$ dir content to add on media :: - DU in 11: auto installs 22000.556 atm; older skip_11_checks, without Server label; Home offline local account :: on upgrade: latest build, on offline install: 11 23H2 22631.2861 / 11 22H2 22621.1702 / 11 21H2 22000.318 / 22H2 19045.2965 / 21H2 19044.1288 / 21H1 19043.1348 / 20H2 19042.1052 ::# uncomment to skip GUI dialog for MCT choice: 1507 to 11 23H2 - or rename script: "23H2 MediaCreationTool.bat" rem set MCT=2310 ::# uncomment to start auto upgrade setup directly (no prompts) - or rename script: "auto 11 MediaCreationTool.bat" rem set /a AUTO=1 ::# uncomment to start create iso directly in current folder - or rename script: "iso 20H2 MediaCreationTool.bat" rem set /a ISO=1 ::# uncomment and change autodetected MediaEdition - or rename script: "enterprise iso 2009 MediaCreationTool.bat" rem set EDITION=Enterprise Detected Media fr-FR Core x86 1 Auto Upgrade : MCT gets detected media, script assists setupprep for upgrading 2 Auto ISO : MCT gets detected media, script assists making ISO here | C:ESD 3 Auto USB : MCT gets detected media, script assists making USB stick target 4 Select : MCT gets selected Edition, Language, Arch onto specified target 5 MCT Defaults : MCT runs unassisted, creating media without script modification 1-4 adds to media: PID.txt, EI.cfg, $ISO$ dir, auto.cmd for upgrade and tpm checks can rename script: def MediaCreationTool.bat to always create unmodified MCT media CANCELED > Pouvez vous m'aider? Cela fait plusieurs jours que je galère Cordialement Citer
Delta Posté(e) il y a 3 heures Posté(e) il y a 3 heures il y a 35 minutes, sysy47 a dit : J'ai essaye toutes les methodes donnees par crabe info + methodes youtube Impossible d'arriver à installer windows 11 hello, essayer déjà de prendre une version moins évolué. Sur un pc déjà non compatible a la base, il faut pas s'attendre a pouvoir installer tout les W11 du marché crosoft. tenter deja de faire votre clé avec Rufus, et de cocher les options no tpm no secure boot. Veillez déjà aussi a avoir donc le secure boot désactivé dans le bios. version W11 première version ici : https://lecrabeinfo.net/telecharger/windows-11-21h2-x64/ Citer
sysy47 Posté(e) il y a 1 heure Auteur Posté(e) il y a 1 heure Merci pour la reponse rapide Je vais essayer tout ça Cordialement Citer
Messages recommandés